Idoler
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
3 dec, 2011 22:46 |
|
loopylva
Elev |
oooh många
Fast jag gillar mer band än soloartister. Jag älskar Kent, Björk, Belle and Sebastian, Lykke li, Laakso, Vampire Weekend, Múm, Rebecca & Fiona, Phoenix och the Embassady och massa gamla saker som David Bowie, Queen, the Beatles, Fleetwood mac och Simon & Garfunkel m.m. Och jag tipsar om Gulo (en av dem gick på min skola) Och Monde Yeux och Crying Day Care Choir (i båda banden spelar min kompis kusiner) ![]()
< borde ha varit med i min önskelista <3
3 dec, 2011 23:05 |
|
Margaret
Elev |
3 dec, 2011 23:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen