Användarnamn
Forum > Off Topic > Användarnamn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Kan ni ge mig en massa bra förslag till användarnamn?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 dec, 2011 22:41 |
|
childhoodlight
Elev |
4 dec, 2011 00:31 |
|
ginny_ginny
Elev |
4 dec, 2011 00:34 |
|
Twix
Elev |
Eller något speciellt godis ;D
4 dec, 2011 00:35 |
|
Ida S
Lärare |
Eller ta två av dina favoritord och sätt ihop dem ^^
"we live together, and harry does all the cooking." 4 dec, 2011 00:36 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag har sagt det förut och säger det igen: se över de svenska versionerna av namnen på djur och vidunder i Harry Potter-serien. Det är så stört fina, roliga, löjliga och coola att jag smäller av. Månkalv är en favorit ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 dec, 2011 01:30 |
|
Twix
Elev |
^ Nu kom jag och tänka på HP-namnen översatta till Norska.
Använd Håsblås (Huflepuff) vetja! xD 4 dec, 2011 01:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Jag har sagt det förut och säger det igen: se över de svenska versionerna av namnen på djur och vidunder i Harry Potter-serien. Det är så stört fina, roliga, löjliga och coola att jag smäller av. Månkalv är en favorit ♥ Månkalv? o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 dec, 2011 01:50 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: Jag har sagt det förut och säger det igen: se över de svenska versionerna av namnen på djur och vidunder i Harry Potter-serien. Det är så stört fina, roliga, löjliga och coola att jag smäller av. Månkalv är en favorit ♥ Månkalv? o.O Ur "Fantastiska vidunder och var man hittar dem" Månkalven är mycket skygg och kommer bara ut ur sin håla vid fullmåne. Kroppen är slät och ljusgrå och djuret har utstående, runda ögon högst uppe på huvudet och fyra spindelliknande ben med enorma platta fötter. osv osv osv. (finns mer i boken) ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 dec, 2011 02:12 |
|
Borttagen
|
Måste bara säga en sak.
Vill du inte att ditt användarnamn ska ha en mening? Min har faktist det. Jag var i Spanien & hade precis hittat ''the magical quill'' på pottermore. Jag skrek som en liten fjortis & var överlycklig. Min lycka försvann snabbt när jag insåg att man inte kunde registrera sig på iPaden & jag blev rasande.. tills min ängel till mamma kommer med sin iPhone och räddar mig. Med en SLUMP blir mitt namn ''SnidgetLeviosa183'' just det namnet blev mitt. Mitt på över flera miljoner. Det betyder faktist en mening för mig. Det ögonblicket grät jag så mycket så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. ja, finns flera detaljer som gör historian mer spännande. Dock orkar jag inte ta upp det. Men det jag vill komma fram till är.. Välj något som kommer från ditt hjärta eller som har någon mening. Inte något tråkigt du hittat/hittar och tycker det ser fräsht ut. Du vill inte sitta där om kanske några år och snacka användarnamn med någon på mugglis utan att ha en liten rolig historia bakom det. 4 dec, 2011 03:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen