När börjar ni igen?
Forum > Off Topic > När börjar ni igen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vet ni när ni börjar igen sen efter jullovet?
Jag börjar onsdagen den 11 januari. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 dec, 2011 22:25 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte, men hoppas verkligen på att det inte är den elfte januari.
3 dec, 2011 22:26 |
|
Solkatten
Elev |
^ För tidigt eller?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 dec, 2011 22:30 |
|
Disa
Elev |
Ingen aning. Inte orkat kolla
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 3 dec, 2011 22:35 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
10 januari, tror jag.
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 3 dec, 2011 22:35 |
|
Borttagen
|
Nej, men jag har en redovisning i historia den dagen och är inte jättesugen på att redovisa om någonting första dagen efter lovet. Min hjärna är lite halvtrött då. >>
3 dec, 2011 22:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej, men jag har en redovisning i historia den dagen och är inte jättesugen på att redovisa om någonting första dagen efter lovet. Min hjärna är lite halvtrött då. >> Ofta? o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 dec, 2011 22:39 |
|
Borttagen
|
Ingen aning, tror att jag börjar den 10e januari.
3 dec, 2011 22:42 |
|
expelliarmus
Elev |
3 dec, 2011 22:45 |
|
Twix
Elev |
Haha, vet ju knappt när jag slutar, så har verkligen ingen aning om när jag börjar. xD
3 dec, 2011 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen