Lite, hjälp här?
Forum > Off Topic > Lite, hjälp här?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sommarflickan
Elev |
Hur sätter man in gifs i sin signarut?
Det går ju inte typ att paste:a. Så någon snälla hjälp mig med detta världsproblem *w* ![]() ![]()
3 dec, 2011 15:18 |
|
Borttagen
|
Hoppsan! Du lyckades starta två trådar! Låser den här :]
3 dec, 2011 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen