Lite, hjälp här?
Forum > Off Topic > Lite, hjälp här?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sommarflickan
Elev |
Hur sätter man in gifs i sin signarut?
Det går ju inte typ att paste:a. Så någon snälla hjälp mig med detta världsproblem *w* ![]() ![]()
3 dec, 2011 15:18 |
|
Borttagen
|
Okej säg att du har hittat din gif, och du vill ha den som signatur. Jag vill ha den här:
![]() Högerklicka, klicka antingen på kopiera bildadress eller egenskaper -> kopiera länken. Sen går du in på Nyckeln uppe här på mugglis brevid ditt namn, sätt in [img] HÄR SÄTTER DU IN LÄNKEN [/img) -> inte ) utan ] alltså. Sen är det fixat! 3 dec, 2011 15:23 |
|
Sommarflickan
Elev |
3 dec, 2011 15:34 |
|
Lills
Elev |
4 dec, 2011 11:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen