Det kunde varit Ron!
Forum > Harry Potter > Det kunde varit Ron!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Tjoo, mugglisar!
"om det finns en liknande tråd, Avada Kedavra på denna". Joo, jag hörde nyss av min mosters kille (han är HP nörd too :d) att J.K Rowling funderade på att döda Ron i den sista boken. Själv blev jag upprörd, jamenar Ron kan man ju inte äns fundera på att döda?! Harry behöver Ron. J.K berättade att hon varit deprimerad den perioden, Men efter att ha tänkt efter, så förstod hon att hon inte kunde döda någon i trion. För vad skulle hänt om Ron dog, istället för fred?! Vem blir Hermiones partner? Hur kommer Harry ta den smällen? Vad tror/tycker du? Dela med dig av dina tankar! Läs mer här - http://www.telegraph.co.uk/culture/harry-potter/8860175/JK-Rowling-admits-she-was-thinking-of-killing-off-Ron-Weasley.html ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 dec, 2011 11:53 |
|
vevve_puff
Elev |
Nae så kan hon ju inte ha gjort
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 3 dec, 2011 11:54 |
|
Dini99
Elev |
Vet! Så otroligt hämskt!
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 dec, 2011 11:55 |
|
Jix
Elev |
Jag hade blivit väldigt arg på J.K om hon dödat Ron!
Det hade inte känts rätt! Och jag skulle inte kunna tänka mig någon annan än Ron vid Hermiones sida! Och stackars Harry, om Ron hade dött! Ron var ju Harrys första riktiga vän! "There's no need to call me sir, professor" 3 dec, 2011 11:56 |
|
vevve_puff
Elev |
fast om hon hade dödat han så skulle jag a blivit väldigt ledsen och arg
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 3 dec, 2011 12:04 |
|
Dini99
Elev |
Fatta mrs Weasly! ♥ :'(
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 dec, 2011 12:07 |
|
kakan42
Elev |
ravenclaw
3 dec, 2011 12:17 |
|
vevve_puff
Elev |
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 3 dec, 2011 12:29 |
|
Borttagen
|
^
^ Spamma inte och läs reglerna! 3 dec, 2011 12:56 |
|
joel9324
Elev |
3 dec, 2011 13:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen