Vilken musik?
Forum > Off Topic > Vilken musik?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Thud
Elev |
Nu är jag lite nyfiken på vad alla ni här lyssnar på för musik! Är det bara jag nu för tiden som bara lyssnar på en musikstil och inte "allt" som alla andra gör? Känner mig lite forever alone
Run run Rudolph, Santa's gotta make it to town 1 dec, 2011 19:55 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på blandat
1 dec, 2011 19:58 |
|
Borttagen
|
Musik är härligt!
Du kan prata om musiksmaker, tips och åsikter i den här tråden! http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=6479 1 dec, 2011 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen