Melodifestivalen 2012
Forum > Off Topic > Melodifestivalen 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2011 18:01 |
|
Hannie Lovegood
Elev |
Hoppas att Sverige vinner Eurovision song contest i år!
1 dec, 2011 18:05 |
|
Solkatten
Elev |
Förra året ville jag att både Sverige och Irland skulle vinna x'D Irland var bäst (JEDWARD) men ville samtidigt att Sverige skulle vinna för att det är vårt land ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2011 18:11 |
|
mitchan
Lärare |
1 dec, 2011 18:12 |
|
Solkatten
Elev |
Hoppas bara det är någon bra som vinner Melodifestivalen nästa år ... Eric var visserligen bra men ville att The Moniker skulle vinna ♥
"Oh my god, Oh my god, it's a wonderful suprise, I'm in love, I'm in love ..." ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2011 18:17 |
|
Celebikai
Elev |
1 dec, 2011 18:18 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hoppas bara det är någon bra som vinner Melodifestivalen nästa år ... Eric var visserligen bra men ville att The Moniker skulle vinna ♥ "Oh my god, Oh my god, it's a wonderful suprise, I'm in love, I'm in love ..." ♥ THIS!! Älskar The Moniker ♥ Han är finast. Och det är underbart att han ska vara med nästa år igen
1 dec, 2011 18:18 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Solkatten: haha the moniker gick förbi min trädgård härommånaden och sa till min mamma att han tycker min hund är häftig för hon är så ful och "påminner om honom" Hoppas bara det är någon bra som vinner Melodifestivalen nästa år ... Eric var visserligen bra men ville att The Moniker skulle vinna ♥ "Oh my god, Oh my god, it's a wonderful suprise, I'm in love, I'm in love ..." ♥ ...mamma tog sjukt illa upp ♥ ♥ ♥ ♥ han har förresten gått i min förra skola. och i skolan bredvid mitt hus. i världens minsta ort utanför jönköping. det är helt fantastiskt mysigt och han typ hänger på konsum här ibland haha ![]()
1 dec, 2011 18:20 |
|
Solkatten
Elev |
^
Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Hoppas bara det är någon bra som vinner Melodifestivalen nästa år ... Eric var visserligen bra men ville att The Moniker skulle vinna ♥ "Oh my god, Oh my god, it's a wonderful suprise, I'm in love, I'm in love ..." ♥ THIS!! Älskar The Moniker ♥ Han är finast. Och det är underbart att han ska vara med nästa år igen Åh ska han det? En av mina kompisar sa att han var den nya Caroline af Ugglas <--- Alltså att han sög "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2011 18:20 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av mitchan: haha the moniker gick förbi min trädgård härommånaden och sa till min mamma att han tycker min hund är häftig för hon är så ful och "påminner om honom" ...mamma tog sjukt illa upp ♥ ♥ ♥ ♥ han har förresten gått i min förra skola. och i skolan bredvid mitt hus. i världens minsta ort utanför jönköping. det är helt fantastiskt mysigt och han typ hänger på konsum här ibland haha Åh. Spoiler: Tryck här för att visa! Hehe. Han är bäst. Yes! Med låten I Want To Be Chris Isaak (It's just the beginning)
1 dec, 2011 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen