Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ROLIGA HÄNDELSER

Forum > Harry Potter > ROLIGA HÄNDELSER

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
prongs
Elev

Avatar


det finns ju MILJONER trådar så jag vet inte om denna finns men hade varit kul att ha en tråd där man skriver massa roliga grejer som sagts/gjort i böckerna, för det är ju massor med humor i böckerna också, inte bara ordlekar, spänning och magi!

så KÖR IGÅNG!

mitt favoritställe är när de ska ta tåget till howarts första året, sidan 122 i boken, när harry kånkar in sin väska på tåget och gred & forge kommer för att hjälpa till..
"tack så mycket", sade harry och strök det svettiga håret ur ögonen.
"vad är det där?" sade en av tvillingarna plötsligt och pekade på harrys blixtärr.
"jösses", sade den andra tvillingen. "är du ...?"
"ja, det är han", sade den första tvillingen. "visst är du?" tillade han och vände sig till harry.
"vad då?" sade harry.
"harry potter!" utbrast tvillingarna i kör.
"jaså, han", sade harry. "jo, det är jag, menar jag."

HAHAHA speciellt när krister läser, han är så grym!! "jaså, han. jo, det är jag, menar jag", som att han pratade om någon annan liksom

jaja, kör hårt nu

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

1 dec, 2011 12:29

Safrina
Elev

Avatar


"harry potter!" utbrast tvillingarna i kör.
KÄRLEK ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

1 dec, 2011 13:07

prongs
Elev

Avatar


aa! älskar det

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

1 dec, 2011 13:31

Borttagen

Avatar


Åh det hade jag helt glömt bort ♥ Så kul ♥

2 dec, 2011 15:11

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


"Harry skyndade sig att äta upp av den händelse att Dudley skulle välta bordet."

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

2 dec, 2011 15:12

blablablaa
Elev

Avatar


"Vad gör vi här? Är nånting på tok?
"O, nej Ron, Nej, det var precis här vi ville hamna.
"Jaaa, vi har det jättekul här"
HAHAHHAHAHA, Fred och George ♥

Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D

2 dec, 2011 22:26

prongs
Elev

Avatar


Skrivet av blablablaa:
"Vad gör vi här? Är nånting på tok?
"O, nej Ron, Nej, det var precis här vi ville hamna.
"Jaaa, vi har det jättekul här"
HAHAHHAHAHA, Fred och George ♥


HAHA de är så sköna så jag tror jag dör!

Skrivet av _H.P_H.G_R.W_:
"Harry skyndade sig att äta upp av den händelse att Dudley skulle välta bordet."[/quote

asså harrys kommentarer till/om dudley knäcker allt!

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

2 dec, 2011 22:28

Safrina
Elev

Avatar


Skrivet av blablablaa:
"Vad gör vi här? Är nånting på tok?
"O, nej Ron, Nej, det var precis här vi ville hamna.
"Jaaa, vi har det jättekul här"
HAHAHHAHAHA, Fred och George ♥

Åh, kärlek! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

2 dec, 2011 22:31

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Fred o George ♥ ^

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

3 dec, 2011 16:37

Mitriof123
Elev

Avatar


Fred & George 4ever

Fyller man år imorgon, ska man firas iövermorgon

3 dec, 2011 16:57

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > ROLIGA HÄNDELSER

Du får inte svara på den här tråden.