Julavslutning
Forum > Off Topic > Julavslutning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vilken dag har ni julavslutning? Jag har det den 21 december
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 nov, 2011 21:16 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
22 december.
Bussarna går hem tidigare än vanligt och vi har inga lektioner, men jag vet inte vad vi ska göra. o.O
30 nov, 2011 21:17 |
|
Solkatten
Elev |
^ Umgås med klassen?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 nov, 2011 21:18 |
|
Borttagen
|
Har ingen aning, håller inte koll på datum mer än födelsedagar och julafton :]
Vi ska ha våran i en matsal, woohooo! 30 nov, 2011 21:18 |
|
IamAK
Elev |
22 december. kommer kolla på julspelet och gissar på att det blir fika med klassen efteråt. älskar att kolla på julspelet, det brukar finnas komedi i "pjäsen" xD
30 nov, 2011 21:20
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-30 kl. 21:21
|
|
J00KERN
Elev |
30 nov, 2011 21:21 |
|
luckyBella
Elev |
22 december. Tycker det nästan är sjukt sent! I mellanstadiet slutade vi mellan 14-18 december liksom
30 nov, 2011 21:23 |
|
Solkatten
Elev |
Jah, förut slutade man alltid typ vid den 18 december och nu typ bara någon dag innan julafton.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 nov, 2011 21:30 |
|
scarhead
Lärare |
tror det blir 22 december i år igen, iaf v. 51!
blir völ snack i klassrummet till nio, sen upp till idrottsalen och ha julavslutning, sen till klassrummet och ha massa hejdå-kramar... 30 nov, 2011 21:34 |
|
GinnyOlivia
Elev |
30 nov, 2011 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen