Årets julkalender
Forum > Off Topic > Årets julkalender
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jah, den börjar ju imorgon och Tjuvarnas Jul heter den.
http://svt.se/2.114301/julkalendrar_i_svt Ska ni se den? ^^ Jag har sett på julkalendrarna ända sedan jag var liten så skulle inte kunna bryta traditionen </3 Även fast de är dåliga tittar jag, haha! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 nov, 2011 17:26 |
|
mitchan
Lärare |
sa inte aftonbladet nån gång att årets julkalender skulle vara typ greveholm 2
så kommer svt och ba LOL JK charles dickens ![]()
30 nov, 2011 17:27 |
|
Borttagen
|
Åh, den verkar ju nästan lite mysig D: om jag är hemma imorgon också så ser jag nog på den :3
30 nov, 2011 17:28 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Man måste ju bara titta på julkalendern! Oavsett om den är bra eller inte.
Det är en tradition, en mysig en. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 30 nov, 2011 17:29 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av mitchan: sa inte aftonbladet nån gång att årets julkalender skulle vara typ greveholm 2 så kommer svt och ba LOL JK charles dickens jag har hört att det bli greveholm 2 nästa år ^^
30 nov, 2011 17:29 |
|
mitchan
Lärare |
30 nov, 2011 17:30 |
|
Solkatten
Elev |
Brukar ni se på morgonen eller kvällen?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 nov, 2011 17:49 |
|
Dini99
Elev |
Tittar på kvällen-såå stressit på morgonenx-(
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 30 nov, 2011 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: åhååååååååå Yeees, Grevisremake nästa år! http://www.sydsvenskan.se/kultur-och-nojen/article1404600/Favorit-gor-comeback.html 30 nov, 2011 17:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-30 kl. 17:56
|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Man måste ju bara titta på julkalendern! Oavsett om den är bra eller inte. Det är en tradition, en mysig en. This ♥ ![]()
30 nov, 2011 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen