Daniel kan sjunga?
Forum > Harry Potter > Daniel kan sjunga?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salle
Elev |
29 nov, 2011 17:31 |
|
blablablaa
Elev |
29 nov, 2011 17:32 |
|
childhoodlight
Elev |
29 nov, 2011 17:42 |
|
HarryPIsTheBoss
Elev |
WOOOOOW! Daniel kan sjunga^^
Och kom ihåg han är skit snygg ♥ ______________________________________ 29 nov, 2011 17:48 |
|
Borttagen
|
DAMN, det där var faktiskt bra sjunget
29 nov, 2011 17:50 |
|
HarryPIsTheBoss
Elev |
Skrivet av Borttagen: DAMN, det där var faktiskt bra sjunget Ja det var det verkligen ______________________________ 29 nov, 2011 17:53 |
|
Borttagen
|
Haha, coolt! =D
29 nov, 2011 17:54 |
|
Amandan
Elev |
29 nov, 2011 17:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Visst är det lite fint och coolt? :''D
Det hade varit häftigt att dra till New York och se honom live men ekonomi, tillfälle och annat måste klaffa. Men får hoppas att han fortsätter många år framöver med musikalteater så att man får fler tillfällen. Det bästa vore ju om han studsar till London och kör ett race där något år eller två ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 nov, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
Alla kan sjunga, det beror bara på hur bra man sjunger x].
29 nov, 2011 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen