Hockey eller basket?
Forum > Off Topic > Hockey eller basket?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag och Fallande Fjäder har en liten undersökning i skolan, på vad folk tycker är den bästa sporten. Vad tycker ni?
Hockey eller Basket? 29 nov, 2011 11:09 |
|
Borttagen
|
Hockey! Det är kul att titta på! ♥
29 nov, 2011 11:10 |
|
Borttagen
|
Hockey! Min lillebror spelar hockey... : )
29 nov, 2011 11:41 |
|
Borttagen
|
Hockey! Basket är inte alls lika kul att varken spela eller kolla på!
29 nov, 2011 11:45 |
|
ikka
Elev |
29 nov, 2011 11:55 |
|
Ms.Markus
Elev |
29 nov, 2011 12:08 |
|
EmoCrew
Elev |
Det ska va handboll juue
29 nov, 2011 14:28 |
|
adliitam
Elev |
29 nov, 2011 14:30 |
|
Danzi
Elev |
29 nov, 2011 14:38 |
|
Solkatten
Elev |
Hockey ♥ Skulle själv vilja börja med det, men jag är inte direkt bra på Innebandy och inte SÅ bra på att åka skridskor ... Hockey är den enda sporten som är rolig att titta på.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 nov, 2011 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen