Mugglarportalen ---> Ditt elevhem
Forum > Off Topic > Mugglarportalen ---> Ditt elevhem
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vad tycker du om din insats i skolan?
Mina betyg är bra, jag förstår det mesta Jag hänger med hyfsat Jag struntar egentligen i hur det går Känner du dig populär? Nej, inte direkt Ja! Bland mina närmaste vänner i alla fall Är du en tävlingsmänniska? Ja, jag vill gärna vinna Inte direkt, men det är roligt att vinna Nej, jag bryr mig inte Är du bra på att ta ansvar? Nej, saker blir oftast inte som jag har planerat Ja, för det mesta Ja, för skolarbetet i alla fall Vilket elevhem tror du att du hamnar i? Gryffindor Slytherin Ravenclaw Hufflepuff Vet inte ^ Kommer ni vad ni valde när ni hamnade i ert elevhem här på Mugglarportalen? Fyll i! : D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 20:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-28 kl. 20:56
|
|
Fang
Elev |
Du skapade ju en sån här tråd i mugglarportalen. Varför skapa en till?
28 nov, 2011 20:56 |
|
Solkatten
Elev |
Hittade den inte O.O Den försvann typ för mig, så jag visste inte om jag hade postat den ordentligt eller vad.
Men kan någon låsa denna tråden nu? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 20:57 |
|
Margaret
Elev |
28 nov, 2011 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen