Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter -meeting

Forum > Harry Potter > Harry Potter -meeting

Användare Inlägg
Leptuna
Elev

Avatar


Jag vet inte om det finns en tråd som har samma fråga, isåfall sorry..
Finns det något ställe där alla Harry Potter-nördar kan träffas? som Dreamhack till alla datanördar!?
Isåfall var och när?

The lions will eat you all up.. Hö!

28 nov, 2011 18:43

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Vet inte, undrar samma sak.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

28 nov, 2011 19:08

Leptuna
Elev

Avatar


De hade varit riktigt awesome.. jag hade t.o.m åkt till norrland för att delta.. (som skåning har jag probelm att lämna södra Sverige annars, haha)

The lions will eat you all up.. Hö!

28 nov, 2011 19:26

joel9324
Elev

Avatar


Mugglis brukar planera olika träffar i storstäder tillexempel i Stockholm och så Men håll dig uppdaterad så länge

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

28 nov, 2011 19:27

Leptuna
Elev

Avatar


va bra. tack!

The lions will eat you all up.. Hö!

28 nov, 2011 19:29

Borttagen

Avatar


Mugglis har ju små träfar då och då och på sommaren/våren arrangeras Portkey och Phoenix!

28 nov, 2011 19:33

Borttagen

Avatar


Fett grymt det skulle vara som dreamhack! Tog 47 sekunder att ladda ner en film om man var inkopplad till doms datasystem, grymt. Dock skulle det vara najs om det var datorer och fullt med baara potterheads & sedan muugglis klart!

28 nov, 2011 19:36

Leptuna
Elev

Avatar


Precis! Now, its a dream of mine.

The lions will eat you all up.. Hö!

28 nov, 2011 19:37

Forum > Harry Potter > Harry Potter -meeting

Du får inte svara på den här tråden.