Er signatur
Forum > Off Topic > Er signatur
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vill se era signaturer
I den här tråden kan man prata om andras signaturer Först på listan: NÅN SOM INTE FÖRSTÅR MIN? EDIT: Nejmen bara jag förstår ju min :3 28 nov, 2011 18:30
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-28 kl. 18:32
|
|
GinnyOlivia
Elev |
Haha jag vet inte vad jag har för signatur :s
EDIT: jaha, jag hade visst lite träd. Hm. Ska ändra tror jag c: ![]()
28 nov, 2011 18:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Haha jag vet inte vad jag har för signatur :s EDIT: jaha, jag hade visst lite träd. Hm. Ska ändra tror jag c: Dom är ju jätte feiijna♥ 28 nov, 2011 18:33 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: jo, ja. Men vill ha Downton Skrivet av GinnyOlivia: Haha jag vet inte vad jag har för signatur :s EDIT: jaha, jag hade visst lite träd. Hm. Ska ändra tror jag c: Dom är ju jätte feiijna♥ ![]()
28 nov, 2011 18:34 |
|
mitchan
Lärare |
28 nov, 2011 18:35 |
|
Borttagen
|
Jag har... OMFG JAG HAR NÅGON RANDOM TINTIN-BILD PÅ MIN SIGNATUR ♥ ♥
28 nov, 2011 18:36 |
|
expelliarmus
Elev |
28 nov, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
Efter en tid med Dr.Cox så skriver jag in ett citat, som jag har använt mig av förut. Älskar det citatet, av någon anledning.
28 nov, 2011 18:38 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: alltsååå jag har tänkt göra egen photoshopsignatur också men har aldrig orkat/kommit på nåt fint... temaJag gör alla mina signaturer själv i photoshop! :'> haha ![]()
28 nov, 2011 18:38 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av expelliarmus: alltsååå jag har tänkt göra egen photoshopsignatur också men har aldrig orkat/kommit på nåt fint... temaJag gör alla mina signaturer själv i photoshop! :'> haha Jag brukar köra HP-inspirerat, men just nu (ehe, alltid...) så fangirlar jag så extremt mycket på Derek/Meredith så det fick bli en på dom :'>
28 nov, 2011 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen