Snö i år??
Forum > Off Topic > Snö i år??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Loongbottom
Elev |
Är det bara jag som är orolig för det inte ska bli snö i år????
Justin Bieber 4Ever 28 nov, 2011 15:48 |
|
Dramione99
Elev |
Jag är inte direkt orolig... Mer orolig för att det inte ska vara snö på julafton! Haha. Men här på västkusten brukar snön komma lite efter ibland, och då riktigt mycket!
28 nov, 2011 15:56 |
|
Knizzlare
Elev |
Njä, jag var det typ igår, men idag blev det så kallt så det kommer nog snart
![]()
28 nov, 2011 15:57 |
|
Bugglan
Elev |
Det snöade hos mig igår!
Det ligger kvar idag, hoppas det kommer mer snart! 28 nov, 2011 16:13 |
|
Li
Biträdande rektor |
Det snöade ju igår och är kallt idag </3 2009/2010-vintern var lurig, ingen snö förrän 15 december, då kom apmycket snö och den försvann inte förrän i april.......
without something there is no nothing 28 nov, 2011 16:14 |
|
Tonkss
Elev |
28 nov, 2011 16:24 |
|
expelliarmus
Elev |
28 nov, 2011 16:59 |
|
Borttagen
|
Vi har ett tunt snötäcke här över Uppsala just nu :3
28 nov, 2011 17:00 |
|
Danzi
Elev |
Åh, jag såg ju att det snöade igår när jag tittade ut. Det snöade även kraftigt, men det var ju blött på marken så den kunde ju direkt inte fastna. Men jag vill dock inte ha snö förrän i December. När det närmar sig jul kan det börja snöa tycker jag. MEN, ingen jul utan snö, det går inte.. :O så hellre för tidig än alldeles för sen..
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
28 nov, 2011 17:03 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Danzi: WHAT? I Stockholm?! :oÅh, jag såg ju att det snöade igår när jag tittade ut. Det snöade även kraftigt, men det var ju blött på marken så den kunde ju direkt inte fastna. Men jag vill dock inte ha snö förrän i December. När det närmar sig jul kan det börja snöa tycker jag. MEN, ingen jul utan snö, det går inte.. :O så hellre för tidig än alldeles för sen.. jag har inte märkt någon snö alls här i år, vill ha en vit jul :c ![]()
28 nov, 2011 17:05 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen