Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!
Forum > Harry Potter > Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tite
Elev |
Jag tänkte att... vi kanske skulle (när vi är 18 ) om någon är med skapa Harry Potter-partiet! Det finns ju Kalle Anka-partiet så varför inte Harry Potter-partiet? slår vad om att nån skulle rösta på oss!? det kanske är ett antal år dit men ändå! och jag är allvarlig så om någon vill så kan vi det. tyvärr går jag bara i femman och hoppas på att tiden ska gå lika fort som det känns som att den gör nu :3 Är det någon som vill vara med?
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 28 nov, 2011 11:42
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-28 kl. 13:52
|
|
Borttagen
|
visst.....
28 nov, 2011 11:46 |
|
tite
Elev |
YAY
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 28 nov, 2011 11:51 |
|
EMELESEL
Elev |
Haha, kul
28 nov, 2011 11:53 |
|
Borttagen
|
Eh, I don't get it? :o
28 nov, 2011 13:49 |
|
tite
Elev |
alla i svergie från 18 och uppåt får starta ett eget parti x3
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 28 nov, 2011 13:52 |
|
LoonyMe
Elev |
Jag är inte direkt så intresserad av politik så det skulle nog inte passa mig så bra...
Men om någon skulle skapa ett sådant parti borde man iallafall införa att det är obligatoriskt för alla som går ut trean att man ska ha läst HP-böckerna
28 nov, 2011 14:56 |
|
Dramione99
Elev |
Om någon skapar ett HP-parti-visst jag skulle absolut rösta!....
Men seiöst, det är sex år kvar innan jag får rösta och även fast jag älskar HP vet jag faktiskt inte om jag skulle välja det i första hand att rösta på. 28 nov, 2011 16:16 |
|
Freja
Elev |
Jag går också i femman och får inte rösta förrän år 2018, men då, då kan vi göra ett Hp-parti!
Everything is Dramione and nothing hurts. 28 nov, 2011 16:40 |
|
Looney
Elev |
28 nov, 2011 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen