dumma skola
Forum > Off Topic > dumma skola
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
tror ni jag får börja på en ny gymnasielinje efter jul och ligga ett halvår efter alla andra? :----(
haha </3 ![]()
27 nov, 2011 19:54 |
|
expelliarmus
Elev |
27 nov, 2011 19:56 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: haha men buhuuuu ;_; Probably not. Om du inte hinner läsa alla kurser som fattas under jullovet, haha ♥ orkar inteeeeeeee allt är så jobbigt haha vill typ verkligen inte gå kvar på min linje, fast samtidigt har jag världens mysigaste klass + skola och alltså ååååååh blä ![]()
27 nov, 2011 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen