HP OotP på 9an nu!
Forum > Harry Potter > HP OotP på 9an nu!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Harry Potter and the Order of the Phoenix är på nian nu!
En stor del har redan varit.. Men ändå! Spoiler: Tryck här för att visa! 27 nov, 2011 17:41 |
|
joel9324
Elev |
27 nov, 2011 17:43 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Okej
27 nov, 2011 17:44 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
27 nov, 2011 17:44 |
|
Borttagen
|
Med reklam, därför ska man ha den på dvd/blueray så man slipper avbrotten
27 nov, 2011 18:30 |
|
Freja
Elev |
Ja, visst är det jobbigt med reklam.
Såg GOF igår, men det är reklam ÖVERALLT! Everything is Dramione and nothing hurts. 27 nov, 2011 18:52 |
|
bluebirdflies
Elev |
Oh jag missade =(, tur att man har hemma
den är en av de bästa!! draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 27 nov, 2011 18:54 |
|
Gosseflikka
Elev |
Tur att du o jag bor i samma hem Bluebirdsflies
We are the HARRY POTTER generation!!! <3 29 nov, 2011 14:31 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Ja, jag håller med: Det är bättre att se på dvd/blu-ray. För då slipper man pauserna!
Därför se jag alla hemma när jag vill! 29 nov, 2011 21:53 |
|
expelliarmus
Elev |
29 nov, 2011 21:55 |
Forum > Harry Potter > HP OotP på 9an nu!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen