Ey skåningar, lever ni?
Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Ja, SMHI (ellr vad det nu heter...) har ju gett skåne en klass 3 varning... Så det borde väl vara storm/orkan där nere nu? Hur mår ni, skåningar, och hur är vädret? O___O
wolfstar deserved better. 27 nov, 2011 17:24 |
|
Ginnyy
Elev |
Utanför Göteborg var det också klass 3 varning, en kompis vän kunde inte åka hem p.g.a inställd tågtrafik /:
27 nov, 2011 17:26 |
|
Borttagen
|
Stormen är här där jag bor också. Det är stormen Berit. Hos mig uppe i stockholm är det kaos.. då kan man bara gissa hur det är där nere.
27 nov, 2011 17:26 |
|
MonsterCookie
Elev |
Omg o..o jag tycker liksom det blåser sjuukt mkt här uppe i uppsala bara <.<
wolfstar deserved better. 27 nov, 2011 17:30 |
|
Luna 1
Elev |
27 nov, 2011 17:31 |
|
MonsterCookie
Elev |
^hahah, skönt att höra ^^
Det är läskigt när det blåser o..o man tror att träden ska ramla. wolfstar deserved better. 27 nov, 2011 17:32 |
|
Borttagen
|
Det blåser som attan här i Stockholm.
Hoppas alla våra skåningar där nere i söder har det okej! :] 27 nov, 2011 17:37 |
|
scarhead
Lärare |
blåser sjukt mycket här i Borås, men det är massa pauser sen bah ''FFFFFFFFFFFFFH'' och sen paus, ''FFFFFFFFH'', paus osv.
27 nov, 2011 17:38 |
|
leumas vän
Elev |
27 nov, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
27 nov, 2011 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen