hjälp :O
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hej :3 ni vet snape spelet ? finns det virus i det ? :o det går inte att spela det eller hänga harry :o hjälp ? c:
26 nov, 2011 23:59 |
|
mitchan
Lärare |
27 nov, 2011 00:00 |
|
Borttagen
|
Sofija, vilken webbläsare använder du? Hänga Harry fungerar inte om man använder Internet explorer och man måste ha installerat java för att kunna spela snape
27 nov, 2011 00:03 |
|
Borttagen
|
okii c: men det står att man måste installera ska man göra det ? :o jag är lite trögtännkt på sånt c':
27 nov, 2011 00:03 |
|
Borttagen
|
HarryPotterr jo, jag använder mig utav Google chrome & Safari, funkar perfa för mig. Dock måste jag ha java installerat på google chrome !
27 nov, 2011 00:05 |
|
Borttagen
|
fattar ingenting :c
27 nov, 2011 00:05 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: hon sa ju att det inte funkar på explorer :<HarryPotterr jo, jag använder mig utav Google chrome & Safari, funkar perfa för mig. Dock måste jag ha java installerat på google chrome ! ![]()
27 nov, 2011 00:06 |
|
Borttagen
|
asså när jag klickar på 'börja spela'' då kommer det '' arbetutgivaren kan inte verifieras'' :c jag fattar noll x.x
27 nov, 2011 00:09 |
|
Borttagen
|
^
läste fel, eller jag såg att jag läste fel men palla ta bort eller ändra! ; ) 27 nov, 2011 00:10 |
|
Borttagen
|
haha xD
27 nov, 2011 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen