Master of Freakin' Death
Forum > Off Topic > Master of Freakin' Death
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, vet att det poppar upp liknande inlägg ganska ofta, men jag ville bara skriva lite grann till alla er!
Den 12 oktober 2011 blev jag medlem här. Vet inte hur det kom sig eller varför jag inte gjort det tidigare, men det blev alltså starten. Lärde snabbt känna en massa mysiga människor, tänker inte rabbla, but you're really awesome. Under den här korta tiden har jag pratat med så många fina människor och jag har fått ta del av alla fina trådar och foruminlägg. Tack till staff som håller Mugglarportalen så fin. Tack till alla fantastiska medlemmar som är så fina och kloka. Tack för alla skypekonversationer i Mugglischatten. Tack för alla diskussioner ni sätter igång. Tack för att ni fick mig att känna mig delaktig från första stunden jag loggade in. Men vi är ju alla här på grund av en anledning, att en viss fantastisk författare har skrivit 7 fantastiska böcker och att vi sedan har läst dem. Därför går mitt sista tack till J. K. Rowling, för utan henne hade jag inte lärt känna alla er finisar! ♥ And btw, I'm a Master of Death " 25 nov, 2011 23:57 |
|
Borttagen
|
GRATTIS
25 nov, 2011 23:57 |
|
cannedcorn
Elev |
25 nov, 2011 23:58 |
|
J00KERN
Elev |
25 nov, 2011 23:58 |
|
Solkatten
Elev |
Grattis
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2011 00:00 |
|
Amandan
Elev |
26 nov, 2011 00:01 |
|
expelliarmus
Elev |
26 nov, 2011 00:11 |
|
childhoodlight
Elev |
26 nov, 2011 00:12 |
|
Borttagen
|
GRATTIS COOLING!!
26 nov, 2011 10:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Så himla kul! Grattis ^^
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 nov, 2011 10:47 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen