MASTER OF DEATH. (Tack mugglis)
Forum > Off Topic > MASTER OF DEATH. (Tack mugglis)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
Totalt onödig tråd. Jag vet. Men jag ville dumpa mitt 1000e inlägg någonstans speciellt ♥
Jag är numera Master of Death! How cool is that? Men jag ska inte bara snacka strunt. Utan jag vill ta lite tid att tacka alla er här på mugglis, för allt! Tack för att ni är så fina, underbara, snälla och helt enkelt bäst! Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan era stöttande ord! Ni ska veta att ni hjälper mig verkligen! Allt ni tar er tid att skriva om mig och till mig tar jag till mig till 100 procent. Ni är underbara! Glöm aldrig det! Jag ♥ Mugglis
25 nov, 2011 22:56 |
|
Borttagen
|
Herrkläder!!!
25 nov, 2011 22:57 |
|
MonsterCookie
Elev |
Grattis ^^ ♥
wolfstar deserved better. 25 nov, 2011 23:01 |
|
expelliarmus
Elev |
25 nov, 2011 23:02 |
|
Borttagen
|
MIN KAMERA GALNA VÄN
25 nov, 2011 23:03 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
25 nov, 2011 23:04 |
|
joel9324
Elev |
25 nov, 2011 23:14 |
|
Pixie
Elev |
25 nov, 2011 23:16 |
|
Borttagen
|
Jag är vääldigt nära 1000, titta
<----------------------------------- 25 nov, 2011 23:31 |
|
Borttagen
|
Graaatttis
25 nov, 2011 23:33 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen