HP-snack i skolan?? :D
Forum > Harry Potter > HP-snack i skolan?? :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Brukar ni läsa om HP i skolan? På engelskan snackar vi om det nästan hela tiden, jag gissar att den som skrev vår engelskabok gillar HP, för det står om HP på nästan varenda stencil vi får osv. men det är bara kul!
25 nov, 2011 21:56 |
|
Tonkss
Elev |
Åh, vill också ha en sån engelskabok! :'D
Njea... vi snackar tyvärr inte så mycket HP i skolan (eller jag pratar 24/7 om HP, men det är bara jag^^)
25 nov, 2011 22:15 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag försökte säga till min lärare att vi kanske borde ha ett litet Harry Potter tema.
Hon idiotförklarade mig och tyckte att jag var dum i huvudet. Och så var det med den idén </3
25 nov, 2011 22:15 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Den där engelskaboken låter bra. I våran finns ett stycke ur Harry Potter, och jag har läst det typ tio ggr i skolan, men det finns inget mer.
25 nov, 2011 22:20 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Det var typ en Bild på JK i vår engelskabok, men annars ar jag inget D: Förutom att jag brukar disskutera HP med alla
25 nov, 2011 22:22 |
|
Tonkss
Elev |
25 nov, 2011 22:23 |
|
joel9324
Elev |
25 nov, 2011 23:20 |
|
Solkatten
Elev |
Vi har aldrig snackat om HP i skolan ... det är bara om någon i engelskan redovisar om just Harry Potter, annars inget ... det suger.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 nov, 2011 23:49 |
|
Borttagen
|
Haha, i min engelskabok finns det en sida om HP. Jag och min käre vän Ingrid blev överlyckliga och log väldigt mycket, alla bara suckade åt oss. XD
25 nov, 2011 23:50 |
|
Draken Norbert
Elev |
26 nov, 2011 00:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen