Har du fått problem pga Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Har du fått problem pga Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBuckbeak
Elev |
Jag undra om det finns någon som har fått problem eller hamnat i pinsamma siuationer på grund av Harry Potter. T.ex. blivit påkommen när man har kastat trollformler.
Jag kommer inte till Azkaban, Azkaban kommer till mig! 25 nov, 2011 12:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Nää, däremot har man försökt att förlöjliga HP när jag varit i närheten men jag har varit med på noterna och skämtat tillbaka ^^ haha, det gäller att tåla sådant och bara bjuda på sig själv.
På jobbet nu senast så var det några som babbla om att Harry Potter var det enda som jag snackade om men så är ju självfallet inte fallet - det är ju alla andra som hela tiden nämner det för att "få min uppmärksamhet" tyyyyyp ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 nov, 2011 13:15 |
|
Ms.Markus
Elev |
Hmm.. Typ inte, men jag pratar typ väldigt mycket om HP i skolan, och vissa håller på att lessna ur totalt xD
![]()
25 nov, 2011 13:28 |
|
expelliarmus
Elev |
25 nov, 2011 15:59 |
|
Borttagen
|
haha, ja det kan man säga!
25 nov, 2011 16:01
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-25 kl. 08:29
|
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 25 nov, 2011 16:01 |
|
GinnyOlivia
Elev |
ibland får jag anfall av PPD. Särskilt på tumblr om jag ser någon gif från första filmen, eller läser om böckerna. </3
![]()
25 nov, 2011 16:05 |
|
accioron
Elev |
Jag har ett extremt fall av PPD, och det känns som att jag har haft det sedan FÖRRA sommaren - när går det över?!
25 nov, 2011 16:12 |
|
Belle
Elev |
Mina kompisar låter mig inte prata om HP så det är tur att jag har syrran iaf. xD
I'll be flying on my broomstick... 25 nov, 2011 16:14 |
|
si_tonks
Elev |
25 nov, 2011 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen