Era vanor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det kan både vara dåliga eller bra vanor. Något ni alltid brukar göra.
Jag; - Skjuter upp pluggningen till dagen innan provet, eller i värst fall kvällen innan - Borstar alltid håret innan jag går och lägger mig - Knäcker alltid mina fingrar ._. Kan också knäcka nacken och tårna x) Inte bra, jag vet, men ......... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 nov, 2011 09:48 |
|
cannedcorn
Elev |
- När jag har tråkigt så tittar jag i kylskåpet, trots att jag vet att det är tomt.
- När jag sätter på TVn så börjar jag alltid titta på 6an. ALLTID 6an. Även om det är på 4an jag ska titta..
25 nov, 2011 13:24 |
|
Celebikai
Elev |
25 nov, 2011 14:40 |
|
Borttagen
|
^Jo, jävligt farligt för jag slår folk som gör det. :<
25 nov, 2011 15:28 |
|
tyri
Elev |
25 nov, 2011 15:30 |
|
Borttagen
|
Jag knäcker allt som går... Min senaste grej är att typ "titta bakåt". Jag vrider hela överkroppen medans benen är stilla så min rygg typ knakar gosigt. Jäkligt skönt.
25 nov, 2011 15:32 |
|
baramin
Elev |
När det blir en pinsam tystnad ropar jag alltid ut "NERDFIGHT!" Annars så vet jag inte. Drar alltid i hänglåset på mitt skåp upp, ner och åt vänster för att se om det är låst.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 25 nov, 2011 15:47 |
|
Ida S
Lärare |
KossanBerta - Åhh knäcka ryggen ♥ Jag klarar knappt av när folk knäcker fingrarna, men i ryggen är det sköönt :3
Annars brukar jag... ha ett sjukligt behov av att greja med något. Särskilt när jag sitter vid datorn. Har alltid antingen mobil, penna eller nycklar i händerna om jag ska sitta still, annars blir det jobbigt ._. "we live together, and harry does all the cooking." 25 nov, 2011 15:59 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Celebikai: Att knäcka fingrarna är inte farligt, det som låter är luftbubblor som spräcks. Fast jo, jag knäcker jämt med fingrarna och har börjat få ont när jag böjer dem mycket och när det är kallt ute. Brukade knäcka dem åt sidan (inte så ofta längre) så de är helt skeva nu Annars älskar jag att knäcka ryggen och tårna Går alltid och tittar i kylskåpet när jag har tråkigt också. Och som Ida S måste jag jämt hålla på med något för att kunna koncentrera mig. All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 25 nov, 2011 17:07 |
|
baramin
Elev |
Apropå att knäcka kroppsdelar avskyr jag när folk gör det. Vill dö, så äckligt. </3 Haha, ok.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 25 nov, 2011 17:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen