Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

coraline

Forum > Off Topic > coraline

Användare Inlägg
harrypotter tjejen
Elev

Avatar


coraline är den bästa animerade filmen men harry potter är ju ändå bäst

Harry Potter är bäst <3

24 nov, 2011 17:02

Borttagen

Avatar


jag var rädd för coraline när jag var liten

24 nov, 2011 17:09

Safrina
Elev

Avatar


Jaa, älskar den! Men jag var också rädd för den när jag var liten.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

24 nov, 2011 17:16

Tonkss
Elev

Avatar


Den här tråden passar bättre i Off Topic. I forumkategorin 'Harry Potter' ska man diskutera om saker som har med Harry Potter att göra. :>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq32y7ZjVj1qeg6syo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyo2lrMV4x1rnalsco1_500.gif

24 nov, 2011 17:24

Ida S
Lärare

Avatar


Flyttar till Off topic-forumet

"we live together, and harry does all the cooking."

24 nov, 2011 20:57

Borttagen

Avatar


gud, tycker den är oerhört otrevlig

24 nov, 2011 20:58

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Coraline är asbra.

Silly ellen medi lefa de li, genty


Och Neil Gaiman är också helt fantastisk

Visste ni att de stickade tröjorna faktiskt är stickade på riktigt de hittade en tjej som stickade sådant.

24 nov, 2011 21:06

Borttagen

Avatar


Aldrig i hela mitt liv att jag någonsin ser på den filmen igen! NEVAAH!
O.o Hur läskig och kuslig som helst!
Skrivet av Borttagen:
gud, tycker den är oerhört otrevlig

24 nov, 2011 21:07

Enchanted
Elev

Avatar


Jag har läst boken, gör jag aldrig om :O Creepy as hell D:

24 nov, 2011 21:14

DeathDownAlex
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmelissaburford.typepad.com%2F.a%2F6a00e5511e75a0883301053715f1fa970b-pi


24 nov, 2011 21:24

Forum > Off Topic > coraline

Du får inte svara på den här tråden.