ÄNTLIGEN FUNNIT RÄTT
Forum > Off Topic > ÄNTLIGEN FUNNIT RÄTT
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disa
Elev |
Nu har jag ÄNTLIGEN funnit vad jag ska göra och plugga efter gymnasiet.
Ni som läste min förra tråd vet att jag var... ja, obeslutsam kallar vi det. Jag har nu bestämt att efter ett år med jobb i Sverige flyttar jag till Australien i 3 år och pluggar international business. Kommer gå på en skola som heter "University of Sunshine coast" som ligger på östkusten. 1 timme med buss från Brisbane, 2 timmar med buss från barriärrevet, kängurureservat precis utanför skolan. Campus vid stranden. Kommer åka första året med IBS som är en förening som hjälper ungdomar som vill plugga utomlands. Efter det året får jag klara mig på egna ben men då har jag jag ju kommit in i allt. Får jobba 20 timmar i veckan, heltid på lov. JAG ÄR KÄR I MIN UTBILDNING ♥ http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 23 nov, 2011 22:18 |
|
Mandy Diamond
Elev |
Åh Australien, dit ska jag också efter skolan, fast ska jobba istället för att plugga
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
23 nov, 2011 22:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
FYTTEJÄKLAR VAD GRYMT!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 nov, 2011 22:21 |
|
Disa
Elev |
TACK SÅ MYCKET ZABINI! 8D8D8D Du är ju en av de som följde min klagan... xD
Det var SACO mässa idag i Malmö och vi far dit och jag pratadem ed typ alla men fastnade vid IBS och ja.. Jag är kär. Kommer bli dyrt men CSN täcker + att jag tänker söka stipendier som fan. MANDY: Shit vad kul!! Melbourne är inget jag vill utan jag vill verkligen till revet och vattnet men alla drömmer om olika saker och ja, inget blir fel med Australien! http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 23 nov, 2011 22:24 |
|
Danzi
Elev |
23 nov, 2011 22:35 |
|
Maharajah
Elev |
Disa: Nej men guud vad roligt! Stort lycka till där borta sedan. Du kommer att ha plikt på att uppdatera oss med hur det går, lät ju toppenskojs det där!
23 nov, 2011 22:39 |
|
Disa
Elev |
Det finns för dig också? 8D Sök på IBS-education.com så får du upp allt de hjälper dig med
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 23 nov, 2011 22:42 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Gud, det låter jätteroligt och trevligt. Hoppas du kommer få det bra där och lycka till med studierna!
23 nov, 2011 22:44 |
|
Disa
Elev |
Tack så jättemycket! Kommer inte börja förrän hösten 2013 då jag vill ta ett år, jobba ihop lite pengar + söka massa stipendier. Lovar ni på mugglis skall få följa mig
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 23 nov, 2011 22:47 |
|
expelliarmus
Elev |
Lycka till, tror att det kommer att passa dig skitbra!
23 nov, 2011 22:49 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen