Kläääääääder <3
Forum > Off Topic > Kläääääääder <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Idag beställde jag två klänningar. De är rosa. Och fina.
http://attvaraawesome.blogspot.com/2011/11/prisa-gud-eller-h.html Visst är de? without something there is no nothing 23 nov, 2011 20:15 |
|
J00KERN
Elev |
23 nov, 2011 20:16 |
|
Borttagen
|
Superfina! Äkta Li-style också
23 nov, 2011 20:19 |
|
Salazar1
Elev |
Jättefina!!! jag hade velat ha såna i marinblått (rosa är inte min färg)
Slytherin Pride 23 nov, 2011 20:19 |
|
Borttagen
|
Kommer passa dig galant! Har dom något med balen och göra med kanske? ;D
23 nov, 2011 20:28 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag hoppas verkligen att de passar
without something there is no nothing 23 nov, 2011 20:28 |
|
Dini99
Elev |
Jätte fina
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 23 nov, 2011 20:31 |
|
Borttagen
|
Gud vilka fina, vill ha ♥
23 nov, 2011 20:35 |
|
kinshaw
Elev |
23 nov, 2011 22:24 |
|
Disa
Elev |
Fina i modellen men jag har problem med färgen rosa... Jag klarar verkligen inte av den; hemskt ledsen.
För att vara rosa så var det väl en fin färg menne ja.. INGET blir riktigt bra med rosa - men visst; till och med jag kan erkänna att jag ser charmen i klänningarna. Och som de andra säger - det är din stil! http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 23 nov, 2011 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen