Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Kinda) Madam Puddifoot's (på alla hjärtans dag)

Forum > Off Topic > (Kinda) Madam Puddifoot's (på alla hjärtans dag)

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Well..
Föreställ dig de små kiruberna som kastar handfulla små hjärtan på dig när du kliver in i tehandeln, det trevliga mumlet och de rosa alla hjärtans dag-pyntet. Nu kan du komma till Madam Puddifoot's tehandel, med dina vänner, för att sätta sig ner, ta en kopp te, och berätta om dina känslor. Temat har ändrats, så nu och framåt, är det alla hjärtans dag-tema som gäller. Madam Puddifoot själv, springer runt och serverar, medans hon då och då stannar till för att lyssna på snacket mellan sina kunder.

Här är det menigen att du ska kunna berätta om dina "känslor" ( om du har några ). Inte för att jag gillar rosa, kiruber, och att få hjärtan slängda i ansiktet ( det är nästan lite ironiskt att just jag skapar en sådan här tråd ), men det verkade som om mugglis behövde en lite "känslosam" tråd. Eller, ja, vad man nu ska beskriva det som.

23 nov, 2011 17:44

Forum > Off Topic > (Kinda) Madam Puddifoot's (på alla hjärtans dag)

Du får inte svara på den här tråden.