Harry Potter fest
Forum > Harry Potter > Harry Potter fest
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jessipotter
Elev |
Hejsan! Jag och mina kompisar är stora fan av harry potter och fixade en gång en Harry Potter "fest"vi kollade på lite Harry Potter filmer lyssnade på Harry Potter musik, snackade om Harry Potter och lekte lite Harry Potter saker, typ hänga Harry. Är det någon annan som har haft en Harry potter "fest" och gjort roliga saker tillsammans och kan ge tips till vad man kan göra, kan ni skriva det i den här tråden
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 22 nov, 2011 16:37 |
|
Solkatten
Elev |
Nej, men det skulle vara kul att ha
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 nov, 2011 16:53 |
|
samfora
Elev |
Jag hade ett stort Harry Potter - maraton med mina kompisar innan vi skulle se sista filmen på bio, där vi bl.a kollade på alla filmer och åt Bönor i alla smaker
Hogwarts will always be there to welcome you home. 22 nov, 2011 17:00 |
|
jessipotter
Elev |
Ja det låter kul! Vi hade våran på halloween så vi gick bus eller godis också, vid jul tänkte vi ha en till Harry Potter "fest" har ni några tips på vad vi skulle kunna göra?
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 22 nov, 2011 17:01 |
|
Safrina
Elev |
22 nov, 2011 17:24 |
|
Salle
Elev |
22 nov, 2011 17:26 |
|
jessipotter
Elev |
Hahahahaha då måste jag lära mig sticka först!
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 22 nov, 2011 17:31 |
|
Borttagen
|
Jag har inte haft Harry Potter fest men jag,Zoe Lovegood och två till har haft Harry potterkvällar då vi tittar på två filmer ♥ och först var vi hos mig och tittade på ettan och tvåan och så vidare :-)
22 nov, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av samfora: Jag hade ett stort Harry Potter - maraton med mina kompisar innan vi skulle se sista filmen på bio, där vi bl.a kollade på alla filmer och åt Bönor i alla smaker Det gjorde jag, MoonlightDreams och AngelinaxD också ^^ Vi började klockan sju på kvällen och somnade klockan åtta på morgonen, då vi sov i två timmar för att sedan se Deathly Hallows del 1 22 nov, 2011 17:44 |
|
jessipotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: vi gjorde typ samma sak fast vi kollade inte bara på filmen Jag har inte haft Harry Potter fest men jag,Zoe Lovegood och två till har haft Harry potterkvällar då vi tittar på två filmer ♥ och först var vi hos mig och tittade på ettan och tvåan och så vidare :-) Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 22 nov, 2011 17:49 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter fest
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen