Alla vi som är sjuka November, December.
Forum > Off Topic > Alla vi som är sjuka November, December.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
felix felicis
Elev |
Är du också sjuk nu eller har varit det, eller tror att du kommer att bli. Hej hej du är inte ensam.
Själv är man förskyld och har halsont. Jag kallar det Trollfeber Ni då?
22 nov, 2011 13:03 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Nej, jag är inte sjuk ^^ Kan känna förkylningssymtom ibland om morgontimmarna men med en kopp te med honung (gärna ingefärste ♥) så renar det och rensar. Sedan ser jag till att äta smakrik och stark mat någon gång i veckan för att "rensa" i bihålorna.
Dessutom är jag positiv fram till det att jag inte kan tala eller stå längre och säger "nej, jag är inte sjuk!". Positiv inställning och regelbunden träning tror jag gör så att kroppen håller sig frisk och känner sig frisk ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 nov, 2011 13:10 |
|
baramin
Elev |
Jag är nästan alltid sjuk ändå, på förkylnings och konstant huvudvärksnivå. Under hösten blir jag trött, vilket gör att det känns värre. Hm. Riktigt jävla sjuk brukar jag bli i januari-februari.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 22 nov, 2011 13:13 |
|
expelliarmus
Elev |
22 nov, 2011 13:18 |
|
Borttagen
|
Jag är sjuk, antagligen körtelfeber = ingen träning på väääääldigt länge = ledsen tjej = tröstäta godis = må illa = spy = ofrivillig viktnedgång.
PLUS att jag kommer missa massa i skolan. Vet inte riktigt om jag vågar ta blodprov för att se om det är körtelfeber eller inte 22 nov, 2011 13:19 |
|
aggsih
Elev |
jag blir alltid sjuk på vintern </3
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 22 nov, 2011 23:31 |
|
Borttagen
|
Är alltid jätte ofta sjuk, var sjuk i två veckor efter jullovet slutade förra vintern. Alla trodde jag skolkade -.-*
Just nu har jag en hemsk irriterande hosta, huvudvärk och halsont. GÅ OCH DÖ FÖRKYLDNING! 22 nov, 2011 23:36 |
|
Borttagen
|
Lite snorig är jag nog hela vintern men det får man stå ut med
22 nov, 2011 23:48 |
|
Borttagen
|
Självklart. Vem är inte? xD
Jag är aldrig frisk under den här tiden :] 23 nov, 2011 07:10 |
|
superman
Elev |
Jag har feber hela dagarna men vill inte missa för mycket i skolan, plus att jag inte kan träna om jag är sjuk, plus att jag ska ta ledigt i januari.
23 nov, 2011 07:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen