Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Alla vi som är sjuka November, December.

Forum > Off Topic > Alla vi som är sjuka November, December.

Användare Inlägg
felix felicis
Elev

Avatar


Är du också sjuk nu eller har varit det, eller tror att du kommer att bli. Hej hej du är inte ensam.
Själv är man förskyld och har halsont. Jag kallar det Trollfeber
Ni då?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lw7e9wcBe21r3wk77o1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lw7e9wcBe21r3wk77o2_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2h8a4iu.jpg

22 nov, 2011 13:03

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Nej, jag är inte sjuk ^^ Kan känna förkylningssymtom ibland om morgontimmarna men med en kopp te med honung (gärna ingefärste ♥) så renar det och rensar. Sedan ser jag till att äta smakrik och stark mat någon gång i veckan för att "rensa" i bihålorna.

Dessutom är jag positiv fram till det att jag inte kan tala eller stå längre och säger "nej, jag är inte sjuk!". Positiv inställning och regelbunden träning tror jag gör så att kroppen håller sig frisk och känner sig frisk

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

22 nov, 2011 13:10

baramin
Elev

Avatar


Jag är nästan alltid sjuk ändå, på förkylnings och konstant huvudvärksnivå. Under hösten blir jag trött, vilket gör att det känns värre. Hm. Riktigt jävla sjuk brukar jag bli i januari-februari.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

22 nov, 2011 13:13

expelliarmus
Elev

Avatar


22 nov, 2011 13:18

Borttagen

Avatar


Jag är sjuk, antagligen körtelfeber = ingen träning på väääääldigt länge = ledsen tjej = tröstäta godis = må illa = spy = ofrivillig viktnedgång.

PLUS att jag kommer missa massa i skolan. Vet inte riktigt om jag vågar ta blodprov för att se om det är körtelfeber eller inte

22 nov, 2011 13:19

aggsih
Elev

Avatar


jag blir alltid sjuk på vintern </3

You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem

22 nov, 2011 23:31

Borttagen

Avatar


Är alltid jätte ofta sjuk, var sjuk i två veckor efter jullovet slutade förra vintern. Alla trodde jag skolkade -.-*

Just nu har jag en hemsk irriterande hosta, huvudvärk och halsont. GÅ OCH DÖ FÖRKYLDNING!

22 nov, 2011 23:36

Borttagen

Avatar


Lite snorig är jag nog hela vintern men det får man stå ut med

22 nov, 2011 23:48

Borttagen

Avatar


Självklart. Vem är inte? xD
Jag är aldrig frisk under den här tiden :]

23 nov, 2011 07:10

superman
Elev

Avatar


Jag har feber hela dagarna men vill inte missa för mycket i skolan, plus att jag inte kan träna om jag är sjuk, plus att jag ska ta ledigt i januari.

23 nov, 2011 07:50

Forum > Off Topic > Alla vi som är sjuka November, December.

Du får inte svara på den här tråden.