Dagens WIN!
Forum > Off Topic > Dagens WIN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
När jag är sjuk blir jag alltid sugen på vamkorv. Idag är jag sjuk och blev hemskickad från seminariet av läraren, och bestämde mig för att köpa varmkorv och bröd att laga till hemma. Valde mellan Ica och Lithells, men valde tillslut Lithells för den är godare.
Känner mig verkligen glad över det sen jag läste detta (även om aftonbladet ofta överdriver osv men det kändes lite lustigt;p) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13966566.ab without something there is no nothing 21 nov, 2011 15:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHHA humor!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 nov, 2011 15:30 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Kintsugi: HAHAHAHHA humor! Haha ja men skojar du. Alltså, det är ju en av de få gånger det skulle kännas accepterat att vilja spontankräkas efter en måltid. xD without something there is no nothing 21 nov, 2011 15:31 |
|
joel9324
Elev |
21 nov, 2011 17:36 |
|
Li
Biträdande rektor |
Hahha fast nu har de typ ändrat så att det kanske var Lithells det var problem med??? Fattar ingenting av aftonbladet. Kommer få en dödsbakterie!
without something there is no nothing 21 nov, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Hahha fast nu har de typ ändrat så att det kanske var Lithells det var problem med??? Fattar ingenting av aftonbladet. Kommer få en dödsbakterie! Det är farligt att leva. Man kan dö! 21 nov, 2011 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen