Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens WIN!

Forum > Off Topic > Dagens WIN!

Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


När jag är sjuk blir jag alltid sugen på vamkorv. Idag är jag sjuk och blev hemskickad från seminariet av läraren, och bestämde mig för att köpa varmkorv och bröd att laga till hemma. Valde mellan Ica och Lithells, men valde tillslut Lithells för den är godare.

Känner mig verkligen glad över det sen jag läste detta (även om aftonbladet ofta överdriver osv men det kändes lite lustigt;p)

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13966566.ab

without something there is no nothing

21 nov, 2011 15:28

Kintsugi
Prefekt

Avatar


HAHAHAHHA humor! Gött att du valde rätt (får en bild framför mig om hur orolig du skulle ha varit nu annars ifall ett par ica-korvar låg i din mage). ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

21 nov, 2011 15:30

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
HAHAHAHHA humor! Gött att du valde rätt (får en bild framför mig om hur orolig du skulle ha varit nu annars ifall ett par ica-korvar låg i din mage). ♥


Haha ja men skojar du. Alltså, det är ju en av de få gånger det skulle kännas accepterat att vilja spontankräkas efter en måltid. xD

without something there is no nothing

21 nov, 2011 15:31

joel9324
Elev

Avatar


Haha! Bra att du valde Lithells!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_luqirw1oGY1qhd14co1_500.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

21 nov, 2011 17:36

Li
Biträdande rektor

Avatar


Hahha fast nu har de typ ändrat så att det kanske var Lithells det var problem med??? Fattar ingenting av aftonbladet. Kommer få en dödsbakterie!

without something there is no nothing

21 nov, 2011 17:39

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Li:
Hahha fast nu har de typ ändrat så att det kanske var Lithells det var problem med??? Fattar ingenting av aftonbladet. Kommer få en dödsbakterie!


Det är farligt att leva. Man kan dö!

21 nov, 2011 17:48

Forum > Off Topic > Dagens WIN!

Du får inte svara på den här tråden.