Roliga pauser.
Forum > Off Topic > Roliga pauser.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Yeah. Vad rubriken säger.
Har du någonins pausat en film och fått det där SUPERROLIGA ansiktet? Eller något annat otroligt roligt? Har ni det på bild? DÅ LÄGG UPP DEN HÄR! : D Well, jga kollade på Merlin på datorn och pausade: WATCH: ![]() What's up with this face? ._______________. Han skulle ta ett djupt andetag och skika.. och jag pausade.. och.. ja. You see it. Bilder, människor? Avada Kedavra på denna om tråden redan finns!
Tumblr.
20 nov, 2011 20:13 |
|
scarhead
Lärare |
jag sitter alltid och pausar videos på yt och gör gifs, och ibland blir ansiktena bara för mycket xd
20 nov, 2011 20:14 |
|
adliitam
Elev |
20 nov, 2011 20:14 |
|
ikka
Elev |
Allas miner i första Harry Potter-filmen när Quirrell skriker att det är troll i fängelsehålorna! Riktigt underbara. ♥ Har pausat och spolat tillbaka den scenen sjukt många gånger.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
20 nov, 2011 20:15 |
|
expelliarmus
Elev |
Har pausat Harry-moments så otroligt många gånger ♥ He always look like he's having an orgasm...
Eller så ser han helt herp-derp ut eftersom att han ALLTID blinkar med bara ett öga i dom tidigare filmerna! HAHAH så ful
20 nov, 2011 20:18 |
|
annawpotter
Elev |
20 nov, 2011 20:19 |
|
Celebikai
Elev |
Såg ett inlägg på tumblr där dom hade pausat roliga scener från Glee x3
Orkar inte leta upp det nu :c ![]()
20 nov, 2011 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Har pausat Harry-moments så otroligt många gånger ♥ He always look like he's having an orgasm... Eller så ser han helt herp-derp ut eftersom att han ALLTID blinkar med bara ett öga i dom tidigare filmerna! HAHAH så ful HAHAHA, älskar att pausa/repeata 'Expecto Patronum' vid sjön i PoA, haha. 20 nov, 2011 20:23 |
|
leumas vän
Elev |
20 nov, 2011 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen