Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hade lite kul...

Forum > Off Topic > Hade lite kul...

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vet inte hur Draken Norbert och jag hittade det men helt plötsligt hade vi gjort den här videon på svt:
http://media.svt.se/download/flash/syd/bardajpt/index.html?mid=f13218134984qA

Ser ni vilka vi har satt in som bilder på trollet och alfen?

Som sagt. Vi hade lite kul... och kolla på hela. Det är jäääättekul i slutet

20 nov, 2011 19:29

Forum > Off Topic > Hade lite kul...

Du får inte svara på den här tråden.