Jonas Gardell
Forum > Off Topic > Jonas Gardell
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Någon mer än jag som tycker om/beundrar Jonas Gardell?
Åh vi fick en bok att läsa i svenskan häromveckan, och det blev Ett UFO gör entré. JAG ÄLSKAR DEN! Jag älskar sättet Jonas Gardell skriver om och många anser att han gräver in väldigt djupt på olika saker och ting så att det blir överdrivet, men det är just det jag älskar. Har nu kollat upp flera av hans böcker och jag är verkligen fast. Sedan är han ju känd för andra saker också, men de sakerna är jag inte så insatt i, hehe.
20 nov, 2011 17:34 |
|
Borttagen
|
De halvt dolda ♥
Min mami har några böcker av honom. Har inte läst dom c: 20 nov, 2011 17:37 |
|
childhoodlight
Elev |
20 nov, 2011 17:46 |
|
Borttagen
|
OKEJ
20 nov, 2011 17:49 |
|
juliaweasly
Elev |
Jag har också läst euge en till ocskå. Han är riktigt bra !!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
20 nov, 2011 18:12 |
|
Borttagen
|
Jag frågade vad mamma tyckte om Jonas Gardell och hon lät som en fangirl o____O
20 nov, 2011 18:20 |
|
childhoodlight
Elev |
20 nov, 2011 18:29 |
|
accioron
Elev |
HAN ÄR BÄST
Älskar också sättet han skriver på, har fortfarande ett par böcker kvar att läsa, åååh ♥ 20 nov, 2011 18:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Siriusly.^ Seriöst? 8D 20 nov, 2011 18:36 |
|
ikka
Elev |
Åh, han är underbar. ♥ Måste läsa någon bok av honom snart!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
20 nov, 2011 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen