Kate Cann
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
Jag har precis läst klart boken Possessing Rayne av Kate Cann. En riktigt bra bok och ser verkligen fram emot att läsa fortsättningen.
Tyckte därför att Kate Cann förtjänar en egen tråd där vi kan diskutera hennes böcker ![]()
20 nov, 2011 17:15 |
|
Borttagen
|
Nu när jag sökte upp henne har jag läst 3 böcker av henne, fast det var för flera år sen, short reads på typ 20 minuter :]
Har inte läst dom som du har läst, men tvåan finns ju redan ute! Fire&Rayne Borde man läsa boken? 20 nov, 2011 17:29 |
|
annawpotter
Elev |
20 nov, 2011 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen