Några saker man kan klura på..
Forum > Off Topic > Några saker man kan klura på..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
*Varför måste man boka tid hos en synsk?
*Varför heter det rusningstrafik när bilarna kör som långsammast? *Varför målar man sina ögonfransar med öppen mun? *Hur kom ”gå ej på gräset”-skylten till gräsmattan? *Om det blev jordbävning på mars, vad skulle det kallas då? *Om en sköldpadda förlorar sitt skal - är han då hemlös eller naken? Om det är nollgradigt i dag och det spås vara dubbelt så kallt i morgon – hur kallt kommer det då att bli? *Varför heter det extrapris när det inte alls kostar extra mycket? *Varför är ordet förkortning så långt? *Varför trycker man hårdare på knappen på fjärrkontrollen när batteriet är slut? Så sant! *Är glaset halvfullt eller halvtomt nu? *Vart tar den vita färgen vägen när snön smälter? *Om superlim fäster på allt, varför fäster det inte på insidan av tuben? *Vems idé var det att stoppa in bokstaven ”s” i ordet läspa? *Vart kommer storken ifrån? *Vad kom först, hönan eller ägget? *Vad händer om du kör i ljusets hastighet och slår på helljuset? *Hur kan den fjärde Star Wars filmen vara den första? (haha, dom flesta har ni nog sett förut..) Tycker såna här är så roliga! Kan ni några fler?
http://kenninishkitishki.tumblr.com
20 nov, 2011 01:02 |
|
Borttagen
|
När en sköldpadda förlorar sitt skal så är den en PADDA!
20 nov, 2011 01:04 |
|
Borttagen
|
Filosofisk såhär på kvällskanten? 20 nov, 2011 01:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: När en sköldpadda förlorar sitt skal så är den en PADDA! haha made my retarded nighthumorbrain happy : ) 20 nov, 2011 01:07 |
|
Borttagen
|
Den fjärde filmen är den första för den var den första filmen som gjordes. Episode 1, 2 och 3 är bara prologer och skapades för att berätta historien och Darth Vaders förflutna och historia.
20 nov, 2011 01:07 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den fjärde filmen är den första för den var den första filmen som gjordes. Episode 1, 2 och 3 är bara prologer och skapades för att berätta historien och Darth Vaders förflutna och historia. Men hallå, ifall första, andra och tredje filmen kom ut efter dom tre sista, var dom tvungna att byta namn på alla filmerna då? Eller kom dom tre sista filmerna ut som IV, V och VI? Sanneli hahah! Precis!
http://kenninishkitishki.tumblr.com
20 nov, 2011 01:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-20 kl. 13:15
|
|
Margaret
Elev |
20 nov, 2011 01:20 |
|
lillamymin
Elev |
^Överallt och ingenstans? Eller kanske bara garaget.
Rusningstrafik heter det för att alla har så bråttom att de inte tänker på att köra den långa vägen hem.? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 20 nov, 2011 01:23 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
20 nov, 2011 13:12 |
|
Borttagen
|
Läspa, haha den hade jag inte tänkt på. Vad ironiskt! xD
Men det är väll för att man ska demonstrera? 20 nov, 2011 13:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen