Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] julen

Forum > Off Topic > julen

Användare Inlägg
gabbe
Elev

Avatar


längtar inte ni efter julen det luktar så got av peparkakor o sånt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Flegacy-cdn.smosh.com%2Fsmosh-pit%2F112010%2Fron-slug.gif

19 nov, 2011 16:20

Borttagen

Avatar


not really. vi firar typ inte jul :3 inte av några speciella orsaker egentligen, det blir bara inte så.

19 nov, 2011 16:24

Kintsugi
Prefekt

Avatar


ps. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=7767

Jodå, just i detta nu håller jag på att städa i ordning och rensa inför julen. Försöker få alla dekorationer att matcha och hänga rätt så att jul- och nördigheter matchar och går ihop. Börjar bli redigt nöjd med badrummet men hallen skulle behövt sig någon väggdekoration.

Har redan tagit mina första koppar glögg (första var på halloween-helgen med kanonfin kompis), ätit lussekatt och köpt hem en julskiva (jag var tvungen. Kändes rätt att köpa hem "första julskivan till första egna lägenheten") ^^

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

19 nov, 2011 16:24

baramin
Elev

Avatar


Tycker inte att tänka på julen innan advent eller ens den första snön, haha.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

19 nov, 2011 16:25

accioron
Elev

Avatar

+1


Eftersom att Kintsugi länkade en tråd där julen diskuteras låser jag den här!

19 nov, 2011 16:28

Forum > Off Topic > julen

Du får inte svara på den här tråden.