Ang. slutbetyget
Forum > Off Topic > Ang. slutbetyget
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag undrar hur dom räknar när de bestämmer vårt slutbetyg till våren. Räknar dem ihop de betygen man fick till julen eller bara våra arbeten på vårterminen eller båda två? Går i 9:an så jag undrar ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 nov, 2011 20:38 |
|
Cyachi
Elev |
Betygen baseras ju på allt ni gjort. Sen om ni inte hunnit ha alla ämnen under våren (vilket man inte brukar hinna med) så kommer ni få det betyget ni hade i det ämnet vid julen.
17 nov, 2011 20:46 |
|
Solkatten
Elev |
Okej ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 nov, 2011 20:54 |
|
Cyachi
Elev |
Vad är det du tänker på? Något betyg som du är missnöjd över eller så?
17 nov, 2011 20:55 |
|
Borttagen
|
Jag kommer typ inte få ett betyg på matte för jag är sämst på det men jag bryr mig inte. Matte är hemskt :<
17 nov, 2011 21:00 |
|
Solkatten
Elev |
Näh, bara undrar. Eller jag tror inte jag kommer få så särskilt bra betyg till jul, eheh ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 nov, 2011 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen