Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ang. slutbetyget

Forum > Off Topic > Ang. slutbetyget

Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Jag undrar hur dom räknar när de bestämmer vårt slutbetyg till våren. Räknar dem ihop de betygen man fick till julen eller bara våra arbeten på vårterminen eller båda två? Går i 9:an så jag undrar ...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 nov, 2011 20:38

Cyachi
Elev

Avatar


Betygen baseras ju på allt ni gjort. Sen om ni inte hunnit ha alla ämnen under våren (vilket man inte brukar hinna med) så kommer ni få det betyget ni hade i det ämnet vid julen.

17 nov, 2011 20:46

Solkatten
Elev

Avatar


Okej ...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 nov, 2011 20:54

Cyachi
Elev

Avatar


Vad är det du tänker på? Något betyg som du är missnöjd över eller så?

17 nov, 2011 20:55

Borttagen

Avatar


Jag kommer typ inte få ett betyg på matte för jag är sämst på det men jag bryr mig inte. Matte är hemskt :<

17 nov, 2011 21:00

Solkatten
Elev

Avatar


Näh, bara undrar. Eller jag tror inte jag kommer få så särskilt bra betyg till jul, eheh ...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 nov, 2011 21:01

Forum > Off Topic > Ang. slutbetyget

Du får inte svara på den här tråden.