Sjuklingar
Forum > Off Topic > Sjuklingar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Jag vet inte om det finns en sån här tråd, jag har iallafall inte hittat någon. Jag tänkte göra en tråd där man kan skriva om man är sjuk elr så, för dels brukar man ha tråkigt och så kan man skriva av sig lite och kanske få lite uppmuntran av andra
Jag tänkte iallafall börja eftersom jag är sjuk nu, och det inte är så kul. Har vart sjuk i ungefär en vecka. Var på vårdcentralen igår, dom sa att jag förmodligen hade körtelfeber D: Alltså, körtelfeber= Har sjukt ont i halsen, kan varken svälja, andas, prata, äta eller nåt. Har ont i magenhela tiden och det vill inte gå över. Fryser hela tiden, sen när jag sätter på mig så börjar jag svettas. Har haft runt 40 graders feber på nätterna, på dagarna går jag på Alvedon eftersom dom inte vill ge mig Penselin. Har också öroninflammation så att jag typ inte hör något och har skitont i öronen. Sen har jag väldigt otroligt ont i huvudet typ 22 timmar om dygnet. Orkar vara uppe ur sängen ca 4 timmar om dagen pluss några timmar på natten. Sen får jag inte vara ute och det kmr att ta ca två veckor till minst innan jag blir frisk. Sen när jag väl ä'r frisk kommer jag inte att få träna på minst 3 månader, OMG I think I´m dying... Tjaa, det var min situation, skulle nog behöva lite uppmuntring känner jag, nån som ställer upp? Det skulle jag verkligen behöva av alla fina mugglisar... 17 nov, 2011 09:54 |
|
Borttagen
|
Jag är också hemma och är sjuk, opererade handleden i tisdags så jag måste vara hemma den här veckan -.-'
17 nov, 2011 11:17 |
|
Mandy Diamond
Elev |
17 nov, 2011 15:15 |
|
adliitam
Elev |
17 nov, 2011 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen