Breaking Dawn.
Forum > Off Topic > Breaking Dawn.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majamadelene
Elev |
Jag ska se den imorgon, längtar sjukt mycket.
Om ni har sett den, är den bra? :3 16 nov, 2011 20:44 |
|
Salazar1
Elev |
Jag har inte sett den. Jag kommer nog inte heller göra det förrän Tonks-nea1 tvingar mig till det om vi sover över när de har dvd:n! inte så stort fan av twiligt. fast trailern var retså bra
Slytherin Pride 16 nov, 2011 20:46 |
|
Majamadelene
Elev |
Okej, jag ska se den på bio i morgon och jag har förköpt biljett.
16 nov, 2011 20:48 |
|
Somnium
Elev |
Jag och en kompis ska se den på fredag.
Det som är lite komiskt är att ingen av oss ens gillar Twilight... XD http://slytherinunicorn.tumblr.com/
16 nov, 2011 20:51 |
|
superman
Elev |
Ska antagligen se den med två vänner på fredag
16 nov, 2011 20:55 |
|
adliitam
Elev |
16 nov, 2011 20:56 |
|
Maharajah
Elev |
Jag tror inte att jag vill se den för jag känner inte riktigt att det är värt att lägga ner dem pengarna på att se Breaking Dawn. Jag har läst boken och det räcker bra, kan se filmen sedan när man kan ladda ner den eller när jag kan se den hos en kompis på dbd - pengarna sparar jag hellre till min resa till LeakyCon - CHICAGO
Har däremot haft kompisar som gick på den inatt, och det var delade meningar från dem om den var bra eller inte. Alla var dock Twilightfans som såg den, så vissa av dem var nöjda andra inte. 16 nov, 2011 20:59 |
|
IamAK
Elev |
ska se den på lördag xD
16 nov, 2011 21:03 |
|
Luna 1
Elev |
16 nov, 2011 21:07 |
|
J00KERN
Elev |
ska kanske se den på lördag :3
mina galna twilight fans kompisar säger att jag måstemåstemåste se den. Så jag gissar att den är bra haha c: ![]()
16 nov, 2011 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen