Tabubelagt kött?
Forum > Off Topic > Tabubelagt kött?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Kom inte på nå bra rubrik x3
Finns det något djur du absolut inte kan äta? Och varför? Finns det nåt djur du tycker det är helt okej att äta? Varför? Jag återkommer med mina svar, ska sova nu c: ![]()
15 nov, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
Jag äter allt som går att äta.
15 nov, 2011 21:21 |
|
Tonkss
Elev |
Jag är vegetarian, så jag äter varken kött, fisk eller kyckling. Jag har valt att inte äta det för att djur är också levande varelser som har känslor, och jag tycker det är fel att hålla ett djur instängt i en trång, smutsig fabrik hela sitt liv och sedan slaktas på ett brutalt sett. Det är upprörande! >__<
15 nov, 2011 21:26 |
|
Borttagen
|
Jag äter inte kött över huvudtaget, men jag skulle nog aldrig kunna äta typ marsvin, katter eller hundar. De känns som typiska "husdjur", och jag kan verkligen inte se ett sällskapsdjur (en nära vän?), som mat. Nulängre är inget djur mat för mig, men ändå...
15 nov, 2011 21:29 |
|
Borttagen
|
Jag älskar kött, det enda jag har lite svårt för är lamm, då jag tycker att det smakar som får, haha : )
15 nov, 2011 21:32 |
|
childhoodlight
Elev |
15 nov, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
^
Lol. Mina favoriter :X 15 nov, 2011 21:44 |
|
Somnium
Elev |
Hund. Jag skulle aldrig aldrig aldrig kunna äta hund.
Inte heller katt,marsvin eller hamster. Men hund står högst upp på mig lista. Never ever. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
15 nov, 2011 21:47 |
|
Mandy Diamond
Elev |
Äter inte hästkött. Tycker att det är fel att slakta unga travhästar för att de inte fungerar bra på travet även fast de bara testat hästen två gånger typ...
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
15 nov, 2011 22:00 |
|
Danzi
Elev |
15 nov, 2011 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen