Hjälp med Twilight
Forum > Off Topic > Hjälp med Twilight
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej allihopa, nu är det såhär va att jag har råkat komma över en biobiljett till midnattspremiären av Breaking Dawn. Una problemo bara: Jag har inte sett någon av de tidigare filmerna... Vet att många HPfans är emot twilight, men hoppas på att någon kan hjälpa mig med en liten sammanfattning av handlingen. Till att börja med, vad är detta med glittret på Edward? : )
15 nov, 2011 20:29 |
|
luckyBella
Elev |
15 nov, 2011 20:30 |
|
Katla
Elev |
^En fånig lösning på hur han ska kunna gå i skolan på dagen utan att bli till en liten hög med aska
♏︎ 15 nov, 2011 20:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
ett tips är att läsa på wikipedia. Där finns någorlunda "bra" sammanfattat i det stora hela om Twilight, New Moon och Eclipse.
http://en.wikipedia.org/wiki/Twilight_%28series%29 ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 nov, 2011 20:52 |
|
Borttagen
|
^ Tack!
15 nov, 2011 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hej allihopa, nu är det såhär va att jag har råkat komma över en biobiljett till midnattspremiären av Breaking Dawn. Una problemo bara: Jag har inte sett någon av de tidigare filmerna... Vet att många HPfans är emot twilight, men hoppas på att någon kan hjälpa mig med en liten sammanfattning av handlingen. Till att börja med, vad är detta med glittret på Edward? : ) Haha. Jag är riktigt twilightnörd o har läst alla böckerna så, skicka en uggla om du undrar ngt. Orkar inte skriva allt i forumet *lat* 15 nov, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Done : )
15 nov, 2011 21:19 |
|
Tonkss
Elev |
15 nov, 2011 21:21 |
|
Lills
Elev |
4 dec, 2011 11:09 |
|
Li
Biträdande rektor |
Uppa inte gamla inaktuella trådar, snälla
without something there is no nothing 4 dec, 2011 11:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen