Vad tycker ni?
Forum > Off Topic > Vad tycker ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hejhej.
Nu är det såhär att jag har funderat över en sak. Då jag skulle bli indelad i ett elevhem här på Mugglis så tryckte jag bara på något (fråga inte varför, för jag trodde att mugglarportalen var skit men ville undersöka sajten). Nu då jag testar igen, och alla andra tester jag gör så hamnar jag i Slytherin. Så tycker ni att jag ska radera Sannaaa och göra en ny som tillhör mitt rätta elevhem..? 15 nov, 2011 13:30 |
|
GinnyOlivia
Elev |
15 nov, 2011 14:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Om du verkligen vill det så gör det nu medan du inte har skrivit så många inlägg och så. Ja, jag är ju bara förstaårselev så... Jag tror jag gör så. Jag raderar denna och skapar en ny Sannaaa som tillhör sitt rätta elevhem. Så får det bli! 15 nov, 2011 14:22 |
|
Borttagen
|
Okej, nu skapade jag en ny Sannaaa
15 nov, 2011 14:36 |
|
GinnyOlivia
Elev |
15 nov, 2011 14:42 |
|
Borttagen
|
Heej! :'D 15 nov, 2011 14:45 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Heej! :'D hejhej Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 15 nov, 2011 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen