Julmusik!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sikelvargen
Elev |
Jag vill dela med mig av mycket bra julmusik.
http://www.youtube.com/user/SweChristmas Vilken jullåt är din favoritjullåt? jag älskar vargar!och katter!och julen! 14 nov, 2011 19:58 |
|
Jegli
Elev |
Last Christmas med Wham! den går inte att tröttna på
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 14 nov, 2011 21:26 |
|
EmahS
Elev |
http://open.spotify.com/user/emahs/playlist/3GsPiB6ejgbJQVbKvXtpQ8
En spotify spellista jag har med lite julmusik. Gammal och ny.
14 nov, 2011 21:27 |
|
Borttagen
|
Åh, Gud, det är omöjligt att välja en favorit, men en av de verkligen bästa är i alla fall: http://www.youtube.com/watch?v=sAJL3oHMBDw
Iofs är ju alla Mariah Careys jullåtar hur bra som helst! :3 14 nov, 2011 22:07 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Lyssnar på En riktigt god jul med Malena Ernman och Sarah Dawn Finer. Ruskigt fint ♥ Även Sonja Aldén har gjort en hel del härliga jullåtar/versioner av jullåtar vill jag minnas - lyssnade åtminstone mycket på henne för några år sedan.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 nov, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
http://www.youtube.com/watch?v=xAV5Z9OitS4
Denna låten är egentligen en jullåt ifrån en amerikans film som handlar om en pojke och en snögubbe som flyger över staden. Esnabbt förklarat. Men jag älskar Nightwish verison av den. annars älskar jag gläns över sjö och strand - och inte alice tegner's version utan den vakra lite mer gammeldags vemodiga. 15 nov, 2011 19:26 |
|
Twix
Elev |
Last Christmas, den är så fin. ♥
Och Mer Jul 15 nov, 2011 19:52 |
|
Sikelvargen
Elev |
Jag gillar "Tomten jag vill ha en riktig jul".
Men jag gillar nästan alla. jag älskar vargar!och katter!och julen! 15 nov, 2011 22:44 |
|
baramin
Elev |
Fairytale of New York är rätt fantastisk.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 15 nov, 2011 22:53 |
|
cirklar
Elev |
15 nov, 2011 23:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen