Syskon?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ravenclaw
Elev |
ja,min fråga är:
har ni nåra syskon på Mugglarportalen? min tvilling är AliciaPotter Ravenclaw <3 ♥ Pokemon 4ever ♥ 26 okt, 2010 17:18 |
|
Borttagen
|
lillamymin är min pyttesyster
26 okt, 2010 17:23 |
|
APELSiiN
Elev |
26 okt, 2010 17:44 |
|
parkinson123
Elev |
26 okt, 2010 18:41 |
|
Li
Biträdande rektor |
Nej!
without something there is no nothing 26 okt, 2010 20:38 |
|
Pottergeek
Elev |
Nepp, men har tre systrar in real life.
It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 27 okt, 2010 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pottergeek: Nepp, men har tre systrar in real life. Hur överlever du? Jag minns när vi var tre systrar boende hemma. Det var inte kul och ändå bråkar vi ganska lite. Iaf jag och min äldre syster. 27 okt, 2010 18:59 |
|
Library
Elev |
Jag har en bror
Du måste se på livet med enkla ögon 28 okt, 2010 16:37 |
|
Oskan
Elev |
Fattar inte hur man kan gilla wow asså... Har kört det en gång och... jag kan ju inte säga att spelet är dåligt, men jag kan absolut säga att det inte borde ha så många spelare, jag menar, hur kul kan det va? Fattar inte hur man kan tycka att det är så kul att man sitter jag vet inte hur många timmar varje dag...
"May the force be equal to mass times acceleration" 28 okt, 2010 16:51 |
|
Snövinge
Elev |
Jag har en syster fast hon är inte med på Mugglis
Men snart så! hehe We are all wizards. Even Ron. 28 okt, 2010 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen