Karaktärerna
Forum > Harry Potter > Karaktärerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lydia!
Elev |
Dom flesta av oss här har ju en favoritperson och då skulle jag vilja veta om du fick välja en person som du fick spela i filmerna vem det skulle vara (det gör inget om du är tjej och du skulle vilja spela kille eller tvärtom)?
13 nov, 2011 21:03 |
|
-Nymphadora Tonks-
Elev |
Seamus
Fast Ron är ganska cool också... "Because I want to fix this in my memory for ever" said Ron, his eyes closed and an uplifted expression on his face. "Draco Malfoy, the amazing bouncing ferret..." 13 nov, 2011 22:21
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-13 kl. 22:39
|
|
Solkatten
Elev |
Luna helt klart
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 nov, 2011 22:29 |
|
Somnium
Elev |
Tänkte säga Snape, då han är min favorit. Men kom på att ingen kan göra Snape så bra som Rickman... ; )
Men jag skulle vilja spela.. Luna,Neville,Voldemort,Bellatrix eller Ginny. ^^' http://slytherinunicorn.tumblr.com/
13 nov, 2011 22:41 |
|
Linny
Elev |
13 nov, 2011 23:05 |
|
Ms.Markus
Elev |
GINNY!!!! Skulle älska att vara en Weasley
Annars Mineva Mcgonagall eller Bellartix Lestrange! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
14 nov, 2011 12:28 |
|
Dramione99
Elev |
Jag skullle vilja spela Hermione , Fleur eller Tonks för att de är så underbaara karaktärer!
14 nov, 2011 15:13 |
|
Ginnyy
Elev |
14 nov, 2011 15:17 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja spela Ginny, Hermione, Fred eller George, Ron, Neville eller Luna, fast att spela Seamus vore också kul! ^-^
14 nov, 2011 15:17 |
|
Nintendo64
Elev |
Luna, Ron eller Draco!
ååh, vad jag älskar dom karaktärerna! ♥
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
14 nov, 2011 15:19 |
Forum > Harry Potter > Karaktärerna
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen