Sommarskola
Forum > Off Topic > Sommarskola
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag är lite orolig för mina betyg, i alla fall i matte och no som är mina svåraste ämnen. Men om jag fick IG i dem som slutbetyg, kan jag då få godkänt i dem ämnena om jag går sommarskola?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 nov, 2011 18:27 |
|
Borttagen
|
Jag fick IG i matte en gång. Jag brydde mig inte xD
13 nov, 2011 18:28 |
|
Borttagen
|
Jadu, Matte är jag säker på att man kan läsa upp, men jag är inte hundra på hur det är med NO. Får ni blockbetyg eller inte?
13 nov, 2011 18:28 |
|
Borttagen
|
Blockbetyg? O___o
13 nov, 2011 18:29 |
|
Solkatten
Elev |
Undrar detsamma.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 nov, 2011 18:29 |
|
IamAK
Elev |
ja det kan du.
13 nov, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
NO är ju egentligen fyra ämnen. När jag gick ut nian hade jag M i Fy, och Kemi, och V i Teknik och Biologi. Det var inte blockbetyg.
När jag gick i åttan fick ajg dock VG i NO, No som ett ämne. <- Blockbetyg - de slog samman de fyra ämnena till ett ämne. 13 nov, 2011 19:13 |
|
Borttagen
|
G, VG o MVG så det är blockbetyg?
13 nov, 2011 19:14 |
|
MusikNonStop
Elev |
Skrivet av Borttagen: G, VG o MVG så det är blockbetyg? Blockbetyg är när man läser flera ämnen tillsammans så man får samma betyg i alla. Om man till exempel har SO som ett ämne och får betyg G i det så har man fått G i Religion, geografi, samhällskunskap och historia. 13 nov, 2011 22:05 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
13 nov, 2011 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen